Είμαστε από τους λίγους, που είχαν δοκιμάσει την γραμμή Κέρκυρα-Σαγιάδα, όταν το μεταφορικό αυτό έργο είχε αναλάβει το μικρό σκάφος «Αλέξανδρος» (αυτό, που κάνει τώρα την συγκοινωνία των Διαποντίων). Η ιδέα έχει διαχρονικότητα και αυτό είναι φυσικό. Η Σαγιάδα είναι το εγγύτερο προς την πόλη της Κέρκυρας λιμάνι της απέναντι ακτής και η σύνδεση έχει παρελθόν από την εποχή των καϊκιών. Συνήθως ήταν η «Ζαϊρα», που εκτελούσε το δρομολόγιο…
Το εγχείρημα του «Αλέξανδρος» ήταν μάλλον καταδικασμένο σε αποτυχία για 2 κύριους λόγους. Ούτε το σκάφος ήταν το καταλληλότερο (χώραγε όχι παραπάνω από 4 αυτοκίνητα) αλλά ούτε και ο δρόμος Σαγιάδα -Εθνική Οδός για Γιάννενα & Αθήνα ήταν σε πολύ καλή κατάσταση… Σήμερα όμως οι όροι έχουν αλλάξει. Η Εγνατία πλησιάζει στην ολοκλήρωσή της, ενώ η Σαγιάδα θα βρίσκεται στην διαδρομή του νέου μεγάλου διασυνοριακού δρόμου: Ηγουμενίτσα-Αγιοι Σαράντα.
Προοπτικές λοιπόν υπάρχουν, όχι βέβαια ανέφελες… Δυστυχώς απ’ ότι μαθαίνουμε στο Ελληνικό κομμάτι του διασυνοριακού δρόμου η πρόοδος είναι μηδαμινή. Και βέβαια δεν ξέρουμε τι είδους σκάφη θα αναλάβουν το συγκοινωνιακό έργο… Οι άθλιες παντόφλες, που θριαμβεύουν εσχάτως στην γραμμή Κέρκυρας-Ηγουμενίτσας μας γυρνάνε 50 χρόνια πίσω και ασφαλώς δεν μας γεμίζουν αισιοδοξία. Με αυτά τα δεδομένα, νομίζουμε ότι είναι εύλογες οι επιφυλάξεις μας πλάϊ στις προσδοκίες μας…
Το εγχείρημα του «Αλέξανδρος» ήταν μάλλον καταδικασμένο σε αποτυχία για 2 κύριους λόγους. Ούτε το σκάφος ήταν το καταλληλότερο (χώραγε όχι παραπάνω από 4 αυτοκίνητα) αλλά ούτε και ο δρόμος Σαγιάδα -Εθνική Οδός για Γιάννενα & Αθήνα ήταν σε πολύ καλή κατάσταση… Σήμερα όμως οι όροι έχουν αλλάξει. Η Εγνατία πλησιάζει στην ολοκλήρωσή της, ενώ η Σαγιάδα θα βρίσκεται στην διαδρομή του νέου μεγάλου διασυνοριακού δρόμου: Ηγουμενίτσα-Αγιοι Σαράντα.
Προοπτικές λοιπόν υπάρχουν, όχι βέβαια ανέφελες… Δυστυχώς απ’ ότι μαθαίνουμε στο Ελληνικό κομμάτι του διασυνοριακού δρόμου η πρόοδος είναι μηδαμινή. Και βέβαια δεν ξέρουμε τι είδους σκάφη θα αναλάβουν το συγκοινωνιακό έργο… Οι άθλιες παντόφλες, που θριαμβεύουν εσχάτως στην γραμμή Κέρκυρας-Ηγουμενίτσας μας γυρνάνε 50 χρόνια πίσω και ασφαλώς δεν μας γεμίζουν αισιοδοξία. Με αυτά τα δεδομένα, νομίζουμε ότι είναι εύλογες οι επιφυλάξεις μας πλάϊ στις προσδοκίες μας…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου