Πάει και η «Αγία Θεοδώρα». Το ferry κλειστού τύπου των Κερκυραϊκών γραμμών θα σαλπάρει για λιμάνια ξένα... Πολύ τον χαιρόμαστε αυτόν τον εκσυγχρονισμό, που οδηγεί σε καθημερινή… εξυγίανση της ακτοπλοϊας μας… Πρόκειται για έναν ακόμη θρίαμβο του νεοφιλελευθερισμού, που εφαρμόζοντας και προωθώντας του νόμους της ανοικτής αγοράς μας επιτρέπει να ταξιδεύουμε την διαδρομή Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα στην καλύτερη των περιπτώσεων σε χρόνο ίσο με τον προ 40ετίας. Μάλιστα!... Τόσο έκανε το «Ειρήνη», πρωτοπόρα παντόφλα της εποχής εκείνης … Το πιο σημαντικό όμως επίτευγμα αυτού του συνεπούς νεοφιλελευθερισμού είναι η στελέχωση της γραμμής μόνον με παντόφλες ή ημιπαραλλαγές τους –πλην δύο-. Αυτό το επίτευγμα δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί αν κυριαρχούσε η άποψη, πως οι συγκοινωνίες είναι κοινωνικό αγαθό και πρέπει συνέχεια να εξελίσσονται σύμφωνα με την πρόοδο της τεχνολογίας και προς όφελος του πολίτη. Και πώς πρέπει η Πολιτεία, ως όργανο υπεράσπισης των δικαιωμάτων του πολίτη να ρυθμίζει τους όρους πραγματοποίησης των συγκοινωνιών… Α! μπα, μπα… Μακρυά από τέτοιες …ανοησίες και κολήματα…. Ετσι, εκεί που βλέπαμε στην γραμμή να παρεισφρύουν ferries κλειστού τύπου με στοιχειώδεις ανέσεις και λογικότερες ταχύτητες, εκεί που προσδοκούσαμε την συνεχή αναβάθμιση της γραμμής με ταχύπλοα σκάφη, γεμίσαμε με … φιλελεύθερες παντόφλες τύπου δεκαετίας του 1960… Μπράβο!!! Αυτό είναι πρόοδος. Αντε και σε καϊκια. Για τους παλιότερους θυμίζουμε την «Μακρίνα» και τον «Σπύρο» δύο μεγάλα καϊκια, που έκαναν το δρομολόγιο τα χρόνια εκείνα… Τρείς και τέσσερες ώρες καμία φορά. Υπήρχε και η «Ζαϊρα» αλλά αυτή αργότερα περιορίσθηκε στο δρομολόγιο της Σαγιάδας…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου