Αναντίρρητα, παρά όλες τις αντιφάσεις και τις καθυστερήσεις η ανάπτυξη των μεγάλων οδικών αξόνων στην χώρα, όπως της Εγνατίας, που ολοκληρώνεται και της Ιονίας, που κατασκευάζεται είναι βήμα προόδου για την Δυτική Ελλάδα. Πολύ αισιόδοξο στοιχείο ήταν η αναγγελία δημοπράτησης του δρόμου Αμβρακία-Ακτιο, μέσα στον Απρίλιο με προδιαγραφές κλειστού αυτοκινητοδρόμου 2 διαζωμάτων, διαχωριστικής νησίδας με τους αναγκαίους ανισόπεδους κόμβους και κοιλαδογέφυρες, συνολικού μήκους 48.5 χλμ. (για περισσότερες λεπτομέρειες διαβάστε στο ιστολόγιο: http://ypodomes.blogspot.com/2009_02_01_archive.html).
Ουσιαστικά πρόκειται για το πρώτο τμήμα μιάς λειτουργικής Παρα-Ιονίας οδού, αφού υπάρχει πρόβλεψη και για ριζική αναβάθμιση του δρόμου Πρέβεζα-Ηγουμενίτσα, για βελτίωση του δρόμου προς Λευκάδα και Αστακό.
Ουσιαστικά πρόκειται για το πρώτο τμήμα μιάς λειτουργικής Παρα-Ιονίας οδού, αφού υπάρχει πρόβλεψη και για ριζική αναβάθμιση του δρόμου Πρέβεζα-Ηγουμενίτσα, για βελτίωση του δρόμου προς Λευκάδα και Αστακό.
Βέβαια, η όλη προοπτική αυτών των έργων σκιάζεται από την εγκληματική κατά την γνώμη μας εγκατάλειψη του Δυτικού Σιδηροδρομικού Αξονα, για την οποία ...ούτε μνημόσυνο διαμαρτυρίας δεν γίνεται.
Η πρόοδος πάντως αυτών των οδικών αξόνων ξαναθέτει το ζήτημα της ποιότητας της γραμμής Ηγουμενίτσας-Κέρκυρας, που αναβαθμίζεται ...κατά πίσω. Οι χρόνοι της διαδρομής αλλά και η ποιότητα των σκαφών μας έχουν ήδη φέρει στην δεκαετία του 1960 ... Οσοι εκλαμβάνουν την σταθερή διαμαρτυρία μας για το ζήτημα αυτό σαν συνηθισμένη γκρίνια νομίζω, πως κάνουν σοβαρό λάθος... Ο συνδυασμός Εγνατίας, Ιονίας, Παρα-Ιονίας και ... παντόφλας είναι κραυγαλέα απόδειξη του συνεχούς υποβιβασμού του νησιού την ίδια ώρα της εξέλιξης και αναβάθμισης των γειτονικών μας περιοχών, που αντί να αποβεί και σε όφελός μας θα καταντήσει η ... καταδίκη μας. Τρείς ώρες Θεσσαλονίκη-Ηγουμενίτσα και δύο ώρες Ηγουμενίτσα - Κέρκυρα είναι μεγέθη, που μιλούν από μόνα τους για την περιθοριοποίηση του νησιού μας...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου