Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2009

Ετσι, εξηγείται...

Το δήλωσε υπεύθυνος πολιτικός παράγοντας ανήκων σε μεγάλο -λεγόμενο- κόμμα: "για τον Τουρισμό ο καλύτερος διαφημιστής είναι ο ίδιος ο τουρίστας... Αν περνάει καλά φέρνει πέντε, άν περνάει κακά διώχνει δέκα..." Μάλιστα... Να γιατί στην Κέρκυρα πάμε από το κακό στο χειρότερο εδώ και αρκετά χρόνια τώρα... Το έργο ουσιαστικής δυσφήμισης του τόπου, που επιτελεί η κερκυραϊκή τουριστική πραγματικότητα από άποψη ποιότητας υποδομών, υπηρεσιών και πολιτισμού φαίνεται, οτι ...αποδίδει πλέον. Γιατί η κρίση του τουριστικού Κερκυραϊκού προϊόντος είναι βαθειά και ανεξάρτητη απο την παγκόσμια οικονομική κρίση, όσο και αν επηρεάζεται από αυτήν... Η καλύτερη εγγύηση μάλιστα της συνέχισης αυτής της κρίσης είναι το γεγονός, οτι χαμπάρι δεν παίρνουμε και κάθε χρόνο, κάθε μέρα βυθιζόμαστε όλο και περισσότερο με την βοήθεια της άγνοιας, της ημιμάθειας της παντελούς έλλειψης επαγγελματικής κατάρτισης και συνείδησης του εκβαρβαρισμού της ποιότητας ζωής μας, με την παντελή έλλειψη σχεδίου, με την αναζήτηση φτηνιάρικων λύσεων σε επώδυνα προβλήματα της καθημερινότητάς μας ...
Η σκέψη για στροφή στην τουριστική αγορά της Κίνας (άλλο παράδειγμα προχειρότητας και ετσιθελισμού, χωρίς επιστημονική προσέγγιση), ίσως να είναι ωφέλιμη... Οι Κινέζοι είναι πολλοί και μέχρι να ενημερώσει ο ένας τον άλλο για τα χάλια μας θα περάσει αρκετός καιρός...

Δεν υπάρχουν σχόλια: