Φυσικά και δεν θα ασχοληθούμε με τα ακριβή συμβάντα του συγκεκριμένου θανατηφόρου... Ούτε δουλειά μας είναι ούτε πρόθεσή μας... Αυτό, όμως δεν μειώνει την πίκρα, την οργή και τον θυμό για τον σίγουρα άδικο χαμό μιάς συμπολίτισας στην κεντρική πλατεία της πόλης, που είναι καταδικασμένη να υποδέχεται το σύνολο της κυκλοφοριακής επικοινωνίας Βορρά, Μέσης και Νότου του νησιού. Είναι υποχρεωμένη, εξαιτίας της προκλητικής αδιαφορίας, εμπαιγμού και περιφρόνησης κεντρικής και τοπικής εξουσίας, που επί 10ετίες παρέχει μπαλκονάτες υποσχέσεις για περιφερικό δακτύλιο της πόλης. Και τελικά, 10ετίες τώρα δεν έχει γίνει ούτε ένα μέτρο παρακαμπτήριου δρόμου. Χάθηκαν ... οι παχές αγελάδες γενναίων χρηματοδοτήσεων και ΕΟΚικών προγραμμάτων χωρίς ποτέ να διεκδικηθεί το αυτονόητο: η παράκαμψη της πόλης.... Τόσα χρόνια και ούτε μία κυκλοφορικακή ρύθμιση της προκοπής...
Ο υπάρχων κυκλοφοριακός σχεδιασμός αποτρέπει αντί να ενισχύει την περιφεριακή επικοινωνία και επιβάλλει την διέλευση των πάντων από το Σαρόκο. Στα πλαίσια της ίδιας λογικής (λογική κατ' ευφημισμό) σχεδιάζεται το ...πολυθρύλητο πάρκιγκ του Σαρόκου. Δεν χρειάζεται ασφαλώς καμμία συγκοινωνιολογική γνώση αλλά απλό νιονιό για να καταλάβει κανείς πόσο θα επιδεινώσει τους όρους κυκλοφορίας γύρω από την Πλατεία. Η αυτονόητη ελάφρυνση του κυκλοφοριακού φόρτου, με παράκαμψη της πόλης, περιφεριακούς χώρους στάθμευσης και επαρκή αστική - δημοτική συγκοινωνία μοιάζει στον τόπο μας terra incognita. Φαίνεται, ότι άλλα, εκτός κοινής λογικής και κοινού συμφέροντος, ήταν τα κίνητρα των αποφάσεων δράσης για τον κυκλοφοριακό εφιάλτη της πόλης... Το Σαρόκο -που στις ώρες αιχμής θυμίζει πολύ Βομβάη ή Νέο Δελχί- θα συνεχίσει να είναι ο υποχρεωτικός τόπος διέλευσης για τεράστια λεωφορεία (τουριστικά-ΚΤΕΛ-φυσαρμόνικες) τριαξονικά φορτηγά, μοτοσυκλέτες, ποδήλατα κ.λ.π.
Ο υπάρχων κυκλοφοριακός σχεδιασμός αποτρέπει αντί να ενισχύει την περιφεριακή επικοινωνία και επιβάλλει την διέλευση των πάντων από το Σαρόκο. Στα πλαίσια της ίδιας λογικής (λογική κατ' ευφημισμό) σχεδιάζεται το ...πολυθρύλητο πάρκιγκ του Σαρόκου. Δεν χρειάζεται ασφαλώς καμμία συγκοινωνιολογική γνώση αλλά απλό νιονιό για να καταλάβει κανείς πόσο θα επιδεινώσει τους όρους κυκλοφορίας γύρω από την Πλατεία. Η αυτονόητη ελάφρυνση του κυκλοφοριακού φόρτου, με παράκαμψη της πόλης, περιφεριακούς χώρους στάθμευσης και επαρκή αστική - δημοτική συγκοινωνία μοιάζει στον τόπο μας terra incognita. Φαίνεται, ότι άλλα, εκτός κοινής λογικής και κοινού συμφέροντος, ήταν τα κίνητρα των αποφάσεων δράσης για τον κυκλοφοριακό εφιάλτη της πόλης... Το Σαρόκο -που στις ώρες αιχμής θυμίζει πολύ Βομβάη ή Νέο Δελχί- θα συνεχίσει να είναι ο υποχρεωτικός τόπος διέλευσης για τεράστια λεωφορεία (τουριστικά-ΚΤΕΛ-φυσαρμόνικες) τριαξονικά φορτηγά, μοτοσυκλέτες, ποδήλατα κ.λ.π.
Πόσο θα πρέπει να είναι άραγε το τίμημα του αίματος, μέχρις ότου η απλή λογική υπερισχύσει της μικροπολιτικής;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου